Hyundai představil první vizualizaci nové generace modelu i30

Společnost Hyundai představila první vizualizaci nového modelu i30. Novou generaci jednoho z nejprodávanějších automobilů v segmentu C charakterizuje nový, odvážný a vzrušující design. Nový model i30 bude poprvé oficiálně představen v září na mezinárodním autosalonu ve Frankfurtu a vyrábět se bude v České republice.

Hyundai představil první vizualizaci nové generace modelu i30

Nový i30 byl navržen a zkonstruován vývojovým centrem Hyundai Motor Europe v německém Rüsselsheimu a představuje další krok ve využití unikátního designu “fluidic sculpture”, který je pro značku Hyundai v současné době charakteristický.

Design “fluidic sculpture”, využívající plynulých linií a inspirovaný přírodou a moderní architekturou, dodává vozům značky Hyundai nadčasový vzhled. Poprvé byl tento směr použit u konceptu nazvaného Hyundai ix-onic, který byl představen na mezinárodním autosalonu v Ženevě v roce 2009. Od té doby se tento stylistický přístup odráží v designu všech nových modelů Hyundai uvedených na trh v Evropě.

“Při navrhování nové i30 jsme používali silné fluidní linie, abychom vytvořili vůz, který bude mít atletický vzhled a bude působit dojmem, že je neustále v pohybu i když stojí na místě. Na vizualizaci je patrné, že se nám podařilo dodat vozu sebevědomý výraz, sportovní charakter a dynamické proporce. Z tohoto pohledu je tento model velice blízký modelu i40, který byl nedávno uveden na trh,”
poznamenává Thomas Bürkle, šéfdesignér v Evropském technickém středisku Hyundai.

Nová generace i30 je rozpoznatelná také díky přední části vozidla - šestiúhelníkové masce chladiče, která je nezaměnitelným znakem značky Hyundai.

“Šestiúhelníkový tvar je pro Hyundai typický. Přední světlomety a maska chladiče připomínající drahokam dodávají vozu nejen silnou osobnost ale i pocit vytříbenosti a luxusu,”
dodává Thomas Bürkle.

Allan Rushforth, vicepresident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe říká: “Očekáváme, že nová generace i30 bude hrát důležitou roli při budování image naší značky v Evropě a zároveň posílí dosaženou pozici našeho nejprodávanějšího vozu v Evropě. Již od roku 2007 je označení i30 synonymem pro kvalitu a nízkou úroveň emisí. V souladu s naším novým sloganem “New Thinking. New Possibilities.” tým evropských designerů vytvořil vůz, který díky svému odvážnému a sebevědomému vzhledu bude určitě na evropských silnicích jako doma. Už se nemůžeme dočkat první oficiální prezentace tohoto vozu, která se uskuteční příští měsíc ve Frankfurtu.“



Zdroj: tz

 

Autor článku Hyundai představil první vizualizaci nové generace modelu i30: FiftyFifty 08.26.2011